Ass'i Mazzi Fun Club

LA NOBILE FILASTROCCA, trasmessami dal trapanese CALVINO

« Older   Newer »
  Share  
corallo209
view post Posted on 3/8/2010, 13:15




Ancora adesso mi ricordo di questa poesia rimastami scolpita nella mia mente e che ho deciso di condividere con voi.

LA BACICIA ( la buttana)

Ti sia propizia venere amabile BACICIA
delizia di l’omini conforto d’ogni cicia……non vanti piu’ la grecia la sua famosa Frine,
na mossa di sti natichi addio greci e latini;

Ammatula s'arrizzerano l’austeri magistrati cu quali forza astutanu li cazzi quariati ??
e poi quale politica livare in società, chi da modo e anima, cu forma la città ??

La giuventù chiu stupida lu futtiri sminchiuna, un omu ranni chiamasi omu cu’ li cugghiuna.

Non sannu no, chi ogni essere gira ntorno a stu pernu e chi li munni duranu un futtisterio eterno.

Futti lu suli Cinzia l’aqua la terra futti, futti lu mari l’aria lu foco futti a tutti, futtino l’ervi l’arvuli li feri e li pischi e a l’omo poi stu futtiri picchì si proibisci ???

Futti bacicia futti, scialiti lu stichiazzo chi si poi sarrappa, cerca ammatuala pi carità d’un cazzu.


Ed infine un'altro detto siciliano:

Cu un licca u sticchiu è un empio, è un pazzo,

un n'ave nè u sangu nno core nè u sugu n'to cazzo.


Ossabbenerica a tutti baciamu li manu, da u zzu betto.
 
Top
angelomiky766
view post Posted on 3/8/2010, 15:23




Sta prosa merita Zu Bettu........

Grazie d'averla postata........
 
Top
view post Posted on 3/8/2010, 15:25
Avatar

"Scarsu ma Supirbiuso !!! IMPOSSIBLE IS NOTHING

Group:
Onorevole
Posts:
21,968
Location:
Marsala (TP) "Onorevole cu Giummo di l'Aiss' I Mazze F.C."

Status:


ahahahaahahaahahah bellissima ma unni i pigghia zzu Bè ??? ahahahah

A stu punto si dovrebbe cambiare stu Nik...e mettici chiddu giusto...ossia "Zzu Betto"
 
Top
view post Posted on 3/8/2010, 15:46
Avatar

Scursuni

Group:
Fondatore
Posts:
8,961
Location:
Onorevole dell' Ass'i Mazzi Fun Club --- Sicilia - Trapani --- BASILIco SUCA

Status:


CITAZIONE (corallo209 @ 3/8/2010, 14:15)
Ancora adesso mi ricordo di questa poesia rimastami scolpita nella mia mente e che ho deciso di condividere con voi.

LA BACICIA ( la buttana)

Ti sia propizia venere amabile BACICIA
delizia di l’omini conforto d’ogni cicia……non vanti piu’ la grecia la sua famosa Frine,
na mossa di sti natichi addio greci e latini;

Ammatula s'arrizzerano l’austeri magistrati cu quali forza astutanu li cazzi quariati ??
e poi quale politica livare in società, chi da modo e anima, cu forma la città ??

La giuventù chiu stupida lu futtiri sminchiuna, un omu ranni chiamasi omu cu’ li cugghiuna.

Non sannu no, chi ogni essere gira ntorno a stu pernu e chi li munni duranu un futtisterio eterno.

Futti lu suli Cinzia l’aqua la terra futti, futti lu mari l’aria lu foco futti a tutti, futtino l’ervi l’arvuli li feri e li pischi e a l’omo poi stu futtiri picchì si proibisci ???

Futti bacicia futti, scialiti lu stichiazzo chi si poi sarrappa, cerca ammatuala pi carità d’un cazzu.


Ed infine un'altro detto siciliano:

Cu un licca u sticchiu è un empio, è un pazzo,

un n'ave nè u sangu nno core nè u sugu n'to cazzo.


Ossabbenerica a tutti baciamu li manu, da u zzu betto.

Zu Betto, bellissima! Grazie di averla condivisa.
 
Top
sileno1968
view post Posted on 3/8/2010, 16:22




Ora ca haviemu a Vossia semu compreti!!!!!! Claudio un ci pigghiasti i tò patri!!!!!
 
Top
Piscicani
view post Posted on 3/8/2010, 17:23




Bellissima!!!
 
Top
Sparagghiuni
view post Posted on 3/8/2010, 19:16




Tantu ri cappeddu dinanzi alla sua Saggezza Zzu Berto ...
 
Top
view post Posted on 3/8/2010, 20:39
Avatar

Il mare è il mistero in cui mi immergo per ritrovare la mia vita.

Group:
Onorevole
Posts:
6,188
Location:
Sicilia "Onorevole dell'ASS'I MAZZE F.C."

Status:


CITAZIONE (sileno1968 @ 3/8/2010, 17:22)
Ora ca haviemu a Vossia semu compreti!!!!!! Claudio un ci pigghiasti i tò patri!!!!!

ancora un mi canisci bonu vuol dire ah ah ah ah ah ah dammi tempo chi ti percio, ci dicia u zzi petru a ddra zzoccula di maria minni rossi.


minchia ma chi ca@@o mi fai dire ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah


MINCHIA picciò haiu desiderio di virini tutti, quannu emu a organizzare una mangiata arrè tutti insieme....................

papà u viristi chi dannu chi facisti cu sta mania chi hai di cuntari sempi tutti i cosi. a prossima vota almenu dimmillu di dunni mi voi spuntare ah ah ah ah ah ah comu a fari cu tia, ancora a 73 anni un voi mettiri giudizio.
 
Top
angelomiky766
view post Posted on 3/8/2010, 20:49




CITAZIONE (Capitan Nemo @ 3/8/2010, 21:39)
CITAZIONE (sileno1968 @ 3/8/2010, 17:22)
Ora ca haviemu a Vossia semu compreti!!!!!! Claudio un ci pigghiasti i tò patri!!!!!

ancora un mi canisci bonu vuol dire ah ah ah ah ah ah dammi tempo chi ti percio, ci dicia u zzi petru a ddra zzoccula di maria minni rossi.


minchia ma chi ca@@o mi fai dire ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah


MINCHIA picciò haiu desiderio di virini tutti, quannu emu a organizzare una mangiata arrè tutti insieme....................

papà u viristi chi dannu chi facisti cu sta mania chi hai di cuntari sempi tutti i cosi. a prossima vota almenu dimmillu di dunni mi voi spuntare ah ah ah ah ah ah comu a fari cu tia, ancora a 73 anni un voi mettiri giudizio.

lassulu iri ca è u ciù giuvini di tutti......... u spiritu avi a essiri libero..................
 
Top
view post Posted on 3/8/2010, 20:51
Avatar

Il mare è il mistero in cui mi immergo per ritrovare la mia vita.

Group:
Onorevole
Posts:
6,188
Location:
Sicilia "Onorevole dell'ASS'I MAZZE F.C."

Status:


CITAZIONE (angelomiky766 @ 3/8/2010, 21:49)
CITAZIONE (Capitan Nemo @ 3/8/2010, 21:39)
ancora un mi canisci bonu vuol dire ah ah ah ah ah ah dammi tempo chi ti percio, ci dicia u zzi petru a ddra zzoccula di maria minni rossi.


minchia ma chi ca@@o mi fai dire ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah


MINCHIA picciò haiu desiderio di virini tutti, quannu emu a organizzare una mangiata arrè tutti insieme....................

papà u viristi chi dannu chi facisti cu sta mania chi hai di cuntari sempi tutti i cosi. a prossima vota almenu dimmillu di dunni mi voi spuntare ah ah ah ah ah ah comu a fari cu tia, ancora a 73 anni un voi mettiri giudizio.

lassulu iri ca è u ciù giuvini di tutti......... u spiritu avi a essiri libero..................

ma comu a fari cu chissu. Angelo di quanno decisi di scrivisi puru iddro un nu pozzu tenere chiù ah ah ah ah ah ah ah
 
Top
view post Posted on 3/8/2010, 20:54
Avatar

Senior Member

Group:
Onorevole
Posts:
20,652
Location:
SEACILY

Status:


ah,ah,ah...complimenti, ah,ah,ah...e anche per la memoria elefantina...io, mi scordo socco manciavu aeri!! ah,ah,ah...

...no, claudiù...ti canusciemu...ri ddà vota chi ti ettasti pi morto nu prato!! ah,ah,ah,ah...però, avi na bella faccia soddisfatta!!! ah,ah,ah...
 
Top
view post Posted on 3/8/2010, 21:02
Avatar

Il mare è il mistero in cui mi immergo per ritrovare la mia vita.

Group:
Onorevole
Posts:
6,188
Location:
Sicilia "Onorevole dell'ASS'I MAZZE F.C."

Status:


CITAZIONE (pillicano @ 3/8/2010, 21:54)
ah,ah,ah...complimenti, ah,ah,ah...e anche per la memoria elefantina...io, mi scordo socco manciavu aeri!! ah,ah,ah...

...no, claudiù...ti canusciemu...ri ddà vota chi ti ettasti pi morto nu prato!! ah,ah,ah,ah...però, avi na bella faccia soddisfatta!!! ah,ah,ah...

ah ah ah ah ah pillicà un mi fari pinsari a ddra vota chi mi pisciu di supra du ririre, mi sculai tutta a buttigghia di filu e ferru chi avia purtatu u prisirente, ma ci pensi si c'era me patri soccu avissi successu ah ah ah ah ah ah ah aha staiu murennu ah ah ah ah ah ah ah
 
Top
pesca79
view post Posted on 4/8/2010, 08:22




ahahahahhahahah.... ri moriri c'e'!! E bravo o' Zzu Betto!!!

Picciotti si aviti spinno ri ncuntrarivi picchi' un s'accumincia a pinsari o prossimo raduno?
 
Top
view post Posted on 4/8/2010, 08:29
Avatar

"Scarsu ma Supirbiuso !!! IMPOSSIBLE IS NOTHING

Group:
Onorevole
Posts:
21,968
Location:
Marsala (TP) "Onorevole cu Giummo di l'Aiss' I Mazze F.C."

Status:


ahahahaahahahahh chi manata ri cannavazzi ahahahaahah Zzu Bè un ci facissi caso a sti cannavazzi!! ehehehe
CITAZIONE (pillicano @ 3/8/2010, 21:54)
ah,ah,ah...complimenti, ah,ah,ah...e anche per la memoria elefantina...io, mi scordo socco manciavu aeri!! ah,ah,ah...

...no, claudiù...ti canusciemu...ri ddà vota chi ti ettasti pi morto nu prato!! ah,ah,ah,ah...però, avi na bella faccia soddisfatta!!! ah,ah,ah...

tu fattille natri du Zampogne suverchio ti fazzu abbiriri chi ti scordi puru chi na carta nesci masculo!!! ahahahahah
 
Top
sileno1968
view post Posted on 4/8/2010, 08:56




CITAZIONE (BONGI77 @ 4/8/2010, 09:29)
tu fattille natri du Zampogne suverchio ti fazzu abbiriri chi ti scordi puru chi na carta nesci masculo!!! ahahahahah

Ah se? allura era pi chisto ca (come da prova fotografica) appara sempri u panaru? ah mischino e io malupinsanti l'havia ratu pi aricchiuni!!!!! Nè u picciottu era cunfusu.....
SPOILER (click to view)
ma sicuri siemu?
 
Top
19 replies since 3/8/2010, 13:15   369 views
  Share